Regulamin Salonu Urody Prestige:
Niniejszy Regulamin stanowi Ogólne Warunki usług świadczonych w Salonie „Prestige” oraz odsprzedaży kosmetyków.
Decydując się na wizytę w Salonie Klient akceptuje poniższy Regulamin.
- Godziny otwarcia Salonu Prestigeod poniedziałku do piątku od godz. 9.00 do 20.00 oraz w soboty godz. 08.00 do 15.00.
- Ceny zawarte w cenniku i na stronie internetowej nie są ofertą handlową i mogą ulec zmianie.
– Salon Prestige nie ponosi odpowiedzialności za niezapoznanie się przez Klienta z cennikiem.
– Zakres pracy i zużytych kosmetyków zależy od indywidualnych predyspozycji oraz potrzeb Klienta, dlatego o szczegółowej cenie usługi Klient zostanie poinformowany przed rozpoczęciem usługi. - Wizyt rezerwujemy przez portal booksy.com, telefonicznie 512107105 lub osobiście w salonie.
- Zamówienie usługi w Salonie Prestigejest równoznaczny ze złożeniem przez Klientkę/Klienta oświadczenia, iż nie ma żadnych przeciwwskazań zdrowotnych do korzystania z usług oferowanych przez Salon oraz że zapoznał się z niniejszym regulaminem i akceptuje jego warunki.
- Przed przystąpieniem do świadczenia usługi Klientkę/Klienta muszą poinformować pracownika o wszelkich przeciwwskazaniach zdrowotnych (klienci są w szczególności zobowiązani do poinformowania o: chorobach układu krwionośnego, limfatycznego, neurologicznego, psychicznego, skóry, w szczególności: o rozruszniku serca, kardiowertera, chorobach nowotworowych, stanach zapalanych w fazie ostrej, przebytej żółtaczce, zarażeniu wirusem HIV i innymi wirusami, ciąży lub okresie połogowym itd). Zatajanie chorób, schorzeń, lub odmiennych stanów skutkuje wzięciem przez Klientkę/Klienta a na siebie odpowiedzialności za zdrowie. W przypadku zatajenia wspomnianych informacji pracownicy Salonu są zwolnieni z odpowiedzialności za ewentualne konsekwencje. Klientkę/Klienta zobowiązani są także do poinformowania pracownika Salonu o ewentualnym pogorszeniu swojego samopoczucia w trakcie wykonywania zabiegów.
- Personel Salonu zastrzega sobie prawo do odmowy wykonania usługi w przypadku:przeciwskazania zdrowotnego, które dyskfalifikuje klienta do wykonania zabiegu ( np . Opryszczka wirusowa, przyziębienie itp. )
-spóźnienie które uniemożliwi wykonanie usługi ( np. usługa trwa 20 min. Klient spóźnił sie 10min.)
-częstego odwoływania wizyt
-problematyczny i roszczeniowy klient
-klient który wypisuje negatywne i nieprawdziwe opinie na temat salonu
7.Salon Prestige zastrzega sobie prawo do poinformowania Klientki/Klienta o konieczności odwołania zaplanowanej wizyty (z powodu niedyspozycji pracownika, choroby itp.), wówczas następuje przepisanie Klientki/Klienta na inny termin, dogodny dla obu stron.
8.Warunkiem wykonania pełnej usługi jest punktualne przyjście na wizytę (ewentualne spóźnieni będzie rozpatrywane indywidualnie do rodzaju usługi )
W przypadku spóźnienia nie gwarantujemy pełnego wykonania usługi , w niektórych przypadkach spóźnienia oznacza brak wykonanej usługi. Usługa przepada , również gdy klient korzysta z karnetu.
9.Jeżeli osoba dysponująca bonem podarunkowym nie przyjdzie na umówioną wizytę i nie poinformuje o swojej nieobecności , Salon traktuje to jako usługę zrealizowaną. Nie dopuszcza się możliwości zwrotu gotówki za zakupione zaproszenie. Bonów nie wymieniamy na gotówkę.
10.Odwołanie wizyty jest dopuszczalne minimum 24h przed wizytą.
11.Dzieci (wiek do lat 12)- mogą przebywać w salonie tylko w obecności oraz pod stałą opieką osoby pełnoletniej. Salon nie ponosi odpowiedzialności za dzieci pozostawione bez opieki. Za uszkodzenia bądź zniszczenia dokonane przez dzieci jak i dorosłych odpowiedzialność ponoszą rodzice bądź ich prawni opiekunowie.
12.Udostępnienie danych osobowych przez Klientów Salonu Prestige jest równoznaczne ze zgodą na przetwarzanie danych zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. 2002 r. Nr 101, poz. 926 ze zm.). Salon nie będzie przekazywał tych danych innym instytucjom, firmom i osobom.
13.Za usługi świadczone w Salonie Prestige można płacić gotówką lub karta płatniczą.
14.Klientka/Klient umawiając się na usługę zobowiązana/y jest to podania prawdziwego imienia, nazwiska, oraz aktualnego numeru telefonu. W przypadku, gdy tożsamość lub wiek Klienta będzie podlegała wątpliwości obsługa Salonu, jest upoważniona do poproszenia o okazanie dokumentu tożsamości ze zdjęciem.
15.Udostępnianie danych osobowych i numerów telefonu przez Klientów przy rejestracji jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na przetwarzanie danych przez Salon Prestige zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).
16.Informujemy, że obszar salonu objęty jest monitoringiem.
-Monitoring wprowadzono w celu zapewnienia bezpieczeństwa pracowników, klientów i ochrony mienia na podstawie.
-Monitoring obejmuje wyłącznie pomieszczenia, które są przeznaczone do wykonywania pracy tj. Salon Fryzjerski.
17.W przypadku, gdy Klientka/Klient dwukrotnie nie stawił się na umówioną wizytę, przy umawianiu kolejnej poproszony zostanie o dokonanie zapłaty zadatku , która przepada z chwilą niestawienia się w umówionym terminie.
18.Na terenie Salonu Prestige obowiązuje całkowity zakaz:
– palenie papierosów i zażywanie środków odurzających,
– wnoszenie i spożywanie napojów alkoholowych, wnoszenie jedzenia pod jakąkolwiek postacią,
– handel i akwizycja, głośne i niekulturalne zachowanie,
– korzystanie z urządzeń bez zgody personelu salonu,
19.Klientka/Klient przed rozpoczęciem zabiegu powinni zdjąć i zabezpieczyć biżuterię, zegarek, okulary. Salon Prestige nie bierze odpowiedzialności za pozostawione przedmioty na terenie Salonu.
20.Wszystkie osoby znajdujące się na terenie Salony są zobowiązane przestrzegać niniejszego regulaminu i stosować się do sugestii personelu. 21.Klientka/Klient korzystając z usług Salonu jednocześnie oznajmia, że zapoznał się z niniejszym regulaminem. Za naruszenie postanowień niniejszego regulaminu uważa się również działania lub zaniechania zmierzające do jego obejścia.
22.Klient ma prawo złożyć reklamację dotyczącą korzystania z usług niezwłocznie po zauważeniu wady, nie później niż 7 dni od daty wizyty.
Reklamację Klient składa osobiście w Salonie, w którym została wykonana usługa lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: salon@prestigezabki.pl
Reklamacja zgłaszana za pomocą poczty elektronicznej powinna zawierać: imię i nazwisko Klienta, adres poczty elektronicznej, na który ma zostać przesłana odpowiedź oraz opis przedmiotu reklamacji umożliwiający jej rozpatrzenie, a także datę zauważenia wady oraz zdjęcie.
W przypadku złożenia reklamacji za pośrednictwem poczty elektronicznej Salon zastrzega, iż w celu rozpatrzenia reklamacji niezbędna jest wizyta Klienta w Salonie i umożliwienie pracownikom dokonania oględzin.
Salon rozpatruje reklamacje w najszybszym możliwym terminie, nie dłużej jednak niż 30 dni od daty otrzymania reklamacji. Odpowiedź na reklamację jest wysyłana na adres poczty elektronicznej wskazany przez Klienta.
Nie zwracamy pieniędzy w ramach reklamacji. Każda forma i próby wyłudzenia pieniędzy (fikcyjne i nieprawdziwe reklamacje) zostaną natychmiast zgłoszone do właściwego organu i na Policję.
Ewentualne skargi, wnioski i zażalenia należy kierować do Właściciela Salonu Wiolety Mikołajczuk zalecane osobiście lub korespondencyjnie na adres salonu Prestige.
Salon Prestige zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego regulaminu.